Merhabalar...

Giriş cümlemden ve profilimden anlaşlacağı üzere buralarda yeniyim. Her insanın kendini ifade ediş biçimi farklı yaşadığımız toplulukta. Kimileri müzikle,kimileri resimlerle ifade etmeye  çalıştı kendini.Ben hep yazmayı seçtim.Üzüldüğümde,heycanlandığımda,mutlu olduğumda sözcüklerin arkasına sığındım her defasında. Dilimin döndüğü,kalemimin yettiğince. Hayli zaman geçti paylaşma arzusuyla dolup taştı yüreğim.  Belirli bir kitleye hitap ederek yazmak istedim.  Okuduğum bir kitabı,hoşuma giden bir mekanı,beğendiğim bir yemeği,ruhuma işleyen bir şarkıyı. Bu yüzden karşınızdayım. Başarabilirsem bundan sonra buralardayım :)

Yorumlar

  1. Hosgeldiniz💕😊Busra bende🙋Dilediginiz her seyi yapmaniz ve yazmaniz dilegiyle...iyi bloglamalarrr o zamann😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun oldum Büşra :) umarım yapabilirim,yapabiliriz. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Blog dünyasına hoş geldiniz. bence oldukça güzel bir anlatım olmuş. Yolun açık olsun
    Yazılarınızın devamı dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yüksel Bey çok sağolun. Umarım devam edebilirim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar